Özel Neziha Arslan Koleji öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı çalışmaların yer aldığı resim sergisi düzenlenen törenle açıldı. Programa İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci’nin yanı sıra Eğitim Müfettişleri Başkanı Yusuf Turhan, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mevlüt Çınar, Şube Müdürü İbrahim Erdem Gülcü, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

ÖĞRENCİLERİN ESERLERİNİ YAKINDAN İNCELEDİ
Açılışın ardından sergiyi gezen İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, öğrenciler tarafından hazırlanan eserleri tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Öğrencilerle sohbet eden Sünnetci, ortaya konulan çalışmaların hayal gücü, emek ve estetik anlayışın önemli bir yansıması olduğunu ifade etti.

SANATIN EĞİTİMDEKİ YERİNE VURGU YAPTI
Sünnetci, sanatsal faaliyetlerin öğrencilerin yalnızca akademik gelişimlerine değil, aynı zamanda sosyal, duygusal ve kültürel gelişimlerine de katkı sağladığını belirtti.
Öğrencilerin yeteneklerini keşfetmelerine imkân tanıyan bu tür etkinliklerin eğitim hayatında önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayan Sünnetci, sanatın bireysel gelişimdeki rolüne dikkat çekti.

EMEĞİ GEÇENLERE TEBRİK
İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, serginin hazırlanmasında emeği bulunan öğretmenleri, okul yönetimini ve öğrencileri tebrik etti.
Program, öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserlerin katılımcılar tarafından incelenmesinin ardından sona erdi.




