Afyon Haber

İl Müdürü Melih Melik Kara'dan Vali Aktaş'a nezaket ziyareti

Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine atanan Melih Melik Kara, göreve başlamasının ardından Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş'ı makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette karşılıklı iyi dilekler paylaşılırken, yeni görev dönemine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.

Abone Ol

Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine atanan Melih Melik Kara, göreve başlamasının ardından ilk resmi ziyaretlerinden birini gerçekleştirdi. Kara, Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş ile makamında bir araya gelerek nezaket ziyaretinde bulundu.

VALİ AKTAŞ'TAN YENİ İL MÜDÜRÜNE BAŞARI DİLEĞİ

Valilik makamında gerçekleşen görüşmede Vali Dr. Naci Aktaş, yeni görevine başlayan Melih Melik Kara'ya başarı temennilerinde bulundu. Aktaş, Kara'ya hitaben görevinin hayırlı olması dileğinde bulunarak yeni görevinde başarılar diledi.

KARŞILIKLI İYİ DİLEKLER PAYLAŞILDI

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette karşılıklı iyi dilekler iletildi. İl Müdürü Melih Melik Kara da Vali Aktaş'a teşekkür ederek yeni görev sürecine ilişkin düşüncelerini paylaştı.

ÇALIŞMALAR HAKKINDA BİLGİ VERDİ

Ziyaret sırasında Melih Melik Kara, Afyonkarahisar'da çevre, şehircilik ve iklim değişikliği alanlarında yürütülmesi planlanan çalışmalar hakkında Vali Aktaş'a bilgi verdi. Görüşme, karşılıklı değerlendirmelerin ardından sona erdi.

{ "vars": { "account": "UA-91736744-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }