Afyonkarahisar İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen eğitim programında, suyun bilinçli kullanımı ve doğal kaynakların korunmasına yönelik farkındalığın artırılması hedeflendi. Program kapsamında görevli personel ile askerlik hizmetini sürdüren er ve erbaşlara su verimliliği konusunda kapsamlı bilgiler aktarıldı.
SU VERİMLİLİĞİ VE TASARRUF YÖNTEMLERİ ANLATILDI
Ulusal Su Seferberliği kapsamında düzenlenen eğitimde katılımcılara su tasarrufunun önemi, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir su kullanımı hakkında bilgi verildi.
Günlük yaşamda uygulanabilecek su tasarrufu yöntemlerinin de ele alındığı programda, bilinçli su tüketiminin doğal kaynakların korunmasına sağlayacağı katkılar örneklerle anlatıldı. Ayrıca bireysel kullanım alışkanlıklarının su verimliliği üzerindeki etkileri hakkında bilgilendirme yapıldı.
Katılımcılara, su kullanımında "Azalt, Değiştir ve Yeniden Kullan" stratejilerini içeren bilgilendirici el broşürleri de dağıtıldı.

KATILIMCILARIN SORULARI YANITLANDI
Karşılıklı etkileşim şeklinde gerçekleştirilen eğitimde, rütbeli personel ile er ve erbaşlar su verimliliği ve su kaynaklarının korunmasına ilişkin merak ettikleri konularda sorular yöneltti.
Eğitimi veren görevliler tarafından katılımcıların soruları yanıtlanırken, su kaynaklarının gelecek nesillere aktarılabilmesi için bireysel ve kurumsal düzeyde alınabilecek tedbirler hakkında da bilgi paylaşıldı.
FARKINDALIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDECEK
Afyonkarahisar İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, yürüttüğü çalışmalar kapsamında toplumun farklı kesimlerine yönelik su verimliliği eğitimleri ve bilgilendirme faaliyetlerini sürdüreceğini bildirdi.
Gerçekleştirilen eğitimlerle su kaynaklarının korunmasına yönelik toplumsal farkındalığın artırılması ve suyun verimli kullanımının yaygınlaştırılması amaçlanıyor.





