Afyonkarahisar'da gerçekleştirilen GENÇLİG Lise Futbol Turnuvası'nın ardından başarılı takımlar için ödül töreni düzenlendi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen programda turnuvada derece elde eden öğrencilere kupa ve çeşitli ödüller takdim edildi.
DERECEYE GİREN TAKIMLAR ÖDÜLLENDİRİLDİ
Millî Eğitim Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Türkiye Gençlik Vakfı iş birliğinde Türkiye genelinde düzenlenen GENÇLİG Lise Futbol Turnuvası kapsamında Afyonkarahisar'da dereceye giren takımlar ödüllerini aldı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen törene İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci ile Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Afyonkarahisar Şube Başkanı Ramazan Sami Çınar katıldı. Programda başarılı öğrencilere ve takımlara kupa ile çeşitli ödüller verildi.

26 LİSE TAKIMI SAHAYA ÇIKTI
TÜGVA Afyonkarahisar Lise Koordinatörlüğü tarafından organize edilen turnuvaya, 7 ilçeden toplam 26 lise takımı katıldı.
Yoğun ilgi gören organizasyonda öğrenciler centilmence mücadele ederken, karşılaşmalarda rekabetin yanı sıra dostluk ve fair-play anlayışı ön plana çıktı.
SÜNNETCİ'DEN SPOR VE BAŞARI VURGUSU
Ödül töreninde konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, öğrencilerin yalnızca akademik alanda değil, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerde de aktif şekilde yer almalarının önem taşıdığını ifade etti.
Turnuvanın "Sahada Dostluk, Tribünde Kardeşlik" anlayışıyla tamamlandığını belirten Sünnetci, organizasyonda mücadele eden tüm öğrencileri, öğretmenleri ve emeği geçen herkesi tebrik ederek başarılarının devamını diledi.




