Yaz aylarının gelmesiyle birlikte kabristan içerisinde aşırı büyüyen ve ziyaretleri zorlaştıran yabani otlar, köylülerin ortak çalışmasıyla tek tek biçildi. Mezarlık içi ve çevresindeki çöpler toplanarak, kabirlerin etrafı temiz ve düzenli bir görünüme kavuşturuldu.

"PERİYODİK BAKIMLARI SÜRDÜRECEĞİZ"
Gerçekleştirilen dayanışma faaliyetiyle ilgili açıklamalarda bulunan Yarımca Köyü Muhtarı Ali Ün, köylülerin kabir ziyaretlerini daha huzurlu bir ortamda yapabilmelerini amaçladıklarını belirterek şunları söyledi:
"Köylülerimizin rahat ve huzurlu bir şekilde kabir ziyaretlerini yapmaları için detaylı bir temizlik çalışması yaptık. Yarımca köyü mezarlığında yabani otlar çok büyümüştü; bu otları hep birlikte biçtirdik. Vatandaşlarımızın mezar ziyaretlerini temiz bir çevrede yapmasını sağladık. Periyodik olarak mezarlığın bakımlarını ve temizliğini sürdüreceğiz."
Köy halkının yoğun destek verdiği bu anlamlı çalışma, hem çevre sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı hem de unutulmaya yüz tutan imece kültürünün güzel bir örneği oldu.






