Konferansa, fakülte mezunlarından Bilim Uzmanı Gizem Gamze Satıcı konuşmacı olarak katıldı. Etkinliğe İİBF Dekanı Prof. Dr. Gökhan Demirtaş, akademik personel ve öğrenciler de iştirak etti.
Konuşmasında, sosyal medyaya olan ilgisinin üniversite yıllarında başladığını ifade eden Satıcı, öğrencilere kariyer planlaması ve alan seçiminde dikkat etmeleri gereken hususlar hakkında önerilerde bulundu. Sosyal medya algoritmaları ve yapay zeka uygulamaları üzerine edindiği deneyimleri paylaşan Satıcı, bu teknolojilerin marka yönetimi üzerindeki etkilerine değindi.
Satıcı, bir markanın hedef kitlede karşılık bulabilmesi için bir hikâyeye sahip olmasının önemine vurgu yaparak, “Herkes bir ürün ya da hizmet sunabilir, ancak bu sürecin anlam kazanması için bir hikâyeyle desteklenmesi gerekir. Sosyal medya ise bu hikâyenin aktarılmasında önemli bir araç” dedi.
Konferans, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.