AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri İbrahim Yurdunuseven, Ali Özkaya ve Hasan Arslan ile İhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nu Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde ziyaret etti. Görüşmede kent genelinde sürdürülen ulaştırma yatırımları ile yeni proje talepleri değerlendirildi.
KARAYOLU VE YHT ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLDİ
Toplantıda, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından Afyonkarahisar'da yürütülen çalışmaların son durumu ele alındı. Karayolu yatırımları ile Yüksek Hızlı Tren projeleri görüşmenin ana gündem maddeleri arasında yer aldı.
Görüşmeye ilişkin açıklamalarda bulunan AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili İbrahim Yurdunuseven, bölge ulaşımı açısından önem taşıyan projeler üzerinde durduklarını belirtti.
Yurdunuseven, "Sayın Bakanımızla, ilimiz genelinde Bakanlığımız tarafından yürütülen çalışmaların yanı sıra karayolları yatırımları ve yüksek hızlı tren projelerine ilişkin verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Afyonkarahisar’ımıza gösterdikleri yakın ilgi ve desteklerinden dolayı Sayın Bakanımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
ULAŞIM VE ALTYAPI TALEPLERİ BAKANLIĞA İLETİLDİ
Ziyarette, kentin ulaşım ve altyapı alanındaki yeni yatırım beklentileri de Bakan Uraloğlu'na aktarıldı.
AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Ali Özkaya, görüşmede şehrin öncelikli taleplerini gündeme getirdiklerini belirterek, "Şehrimizin ulaşım ve altyapı alanındaki yatırım taleplerini ilettiğimiz Sayın Bakanımıza yakın ilgileri, destekleri ve Afyonkarahisar’ımıza gösterdikleri hassasiyet için teşekkür ediyoruz. Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde şehrimize yeni eserler ve hizmetler kazandırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.
AFYONKARAHİSAR'IN İHTİYAÇLARI MASAYA YATIRILDI
Görüşmede il merkezi ve ilçelerden gelen talepler de değerlendirmeye alındı. Şehrin farklı bölgelerindeki ulaştırma ve altyapı ihtiyaçlarının doğrudan Bakan Uraloğlu'na iletildiği belirtildi.
AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan ise toplantının verimli geçtiğini ifade ederek, "Oldukça verimli geçen görüşmemizde, ilimiz genelindeki ulaştırma ve altyapı yatırımlarını masaya yatırdık. Şehrimizin dört bir yanındaki eksikleri, ihtiyaçları ve hemşehrilerimizin taleplerini Sayın Bakanımıza doğrudan aktarma fırsatı bulduk. Her zaman olduğu gibi bizleri büyük bir samimiyetle dinleyen ve yakın ilgisini esirgemeyen Sayın Bakanımıza teşekkür ediyoruz. Afyonkarahisar’ımızın refahı ve kalkınması için Ankara’da el birliğiyle, durmaksızın çalışmaya devam ediyoruz. Her şey memleketimiz için. Projelerimiz şimdiden şehrimize hayırlı uğurlu olsun" açıklamasında bulundu.