Afyonkarahisar’da, vatandaşların eğitim ve mesleki gelişim imkânlarını artırmaya yönelik önemli bir adım atıldı. Afyonkarahisar Belediyesi ile Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında yaygın eğitim faaliyetlerini kapsayan iş birliği protokolü imzalanarak hayata geçirildi.

Afyonkarahisarlı sporcular Bursa’dan 7 madalya ile döndü
Afyonkarahisarlı sporcular Bursa’dan 7 madalya ile döndü
İçeriği Görüntüle

AFYON'DA YENİ KURSLAR DÜZENLENECEK

İmzalanan protokol kapsamında, kentte genel, mesleki ve teknik alanlarda çeşitli kurslar düzenlenecek. Çalışmayla birlikte vatandaşların hem kişisel gelişimlerine katkı sağlanması hem de mesleki becerilerinin artırılması hedefleniyor. Ayrıca eğitim olanaklarının daha geniş kitlelere ulaştırılması amaçlanıyor.

Adsız Tasarım 1110

İMZA TÖRENİNDE PROTOKOLE ONAY VERİLDİ

Protokol, Burcu Köksal ve Miraç Sünnetci tarafından imzalandı. İş birliğiyle birlikte belediye ve milli eğitim müdürlüğü arasında eğitim alanındaki koordinasyonun güçlendirilmesi planlanıyor.

"EĞİTİME VE ÜRETİME DEĞER KATAN PROJELER DEVAM EDECEK"

İmza töreninin ardından açıklamalarda bulunan Burcu Köksal, protokolün kente önemli katkılar sağlayacağını ifade etti. Köksal, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, vatandaşların bilgiye ve mesleki gelişim imkânlarına daha kolay ulaşacağını belirterek, eğitime ve üretime değer katan projelerin devam edeceğini vurguladı.

Muhabir: Betül Çiloğlu