Genel

EGM 500 Personel Alımı Yapacak: İşte Başvuru Şartları

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), merkez ve taşra teşkilatlarında istihdam edilmek üzere büyük bir personel alımı yapacağını duyurdu. Toplamda 500 kişinin işe alınacağı bu süreçte, adayların KPSS puan üstünlüğü esas alınacak.

Abone Ol

Emniyet Genel Müdürlüğü, 3 büyük ilde görevlendirilmek üzere 500 sözleşmeli destek personeli (hizmetli) alımı için düğmeye bastı. Başvurular Aralık ayının sonunda başlayacak.

Emniyet Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, alımlar 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında gerçekleştirilecek. Adaylar arasında yapılacak seçimde, Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) puan sıralaması temel kriter olacak.

Şehir Bazlı Kontenjan Dağılımı

Alınacak 500 destek personelinin illere göre dağılımı şu şekilde belirlendi:

  • Ankara: 300 Personel

  • İstanbul: 150 Personel

  • İzmir: 50 Personel

Başvuru Takvimi ve Yöntemi

Adayların başvuru sürecinde şu tarihlere ve kurallara dikkat etmesi gerekiyor:

  • Başvuru Tarihleri: 29 Aralık 2025 tarihinde başlayacak olan başvurular, 2 Ocak 2026 günü saat 23.59'da sona erecektir.

  • Başvuru Kanalı: Başvurular sadece e-Devlet üzerinden, Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım (https://kariyerkapisi.gov.tr/isealim) adresi aracılığıyla yapılacaktır.

  • Kısıtlamalar: Şahsen, kargo veya posta yoluyla yapılacak başvurular kesinlikle geçersiz sayılacaktır.

Önemli Hatırlatma

Adayların istenilen bilgileri e-Devlet sistemi üzerinden otomatik olarak gelmezse, bu bilgileri beyan ederek ilgili belgeleri PDF veya JPEG formatında sisteme yüklemeleri zorunludur.